هاست لینوکس - سرور اختصاصی فروش سرور اختصاصي- سرور نيمه اختصاصي- سرور مجازي- خدمات اينترنت- خدمات ثبت دامنه (Domain ) و ميزباني ( Hosting ) -طراحي صفحات وب- تبليغات اينترنتي- تلفن اينترنتي - نگداري و پشتيباني سرور
| ||||||
|
اولین قدم برای ثبت دامنه انتخاب یک نام دامنه مناسب است. همانطور که گفته شد ، انتخاب دامنه برای یک وب سایت مرحله ای بسیار حساس و تاثیرگذار در میزان بازدید از سایت ، می باشد. ثبت دامنه بدون کارشناسی می تواند لطمات زیادی به کسب و کار آنلاین شما بزند. رعایت نکات زیر می تواند شما را در یافتن یک نام دامنه مناسب برای وب سایتتان کمک کند: ۱- دامنه انتخاب شما با نام تجاری شما تا حد ممکن همخوانی داشته باشد . ۲- دامنه انتخابی شما تا حد ممکن کوتاه باشد تا براحتی در خاطر مشتریان شما بماند . ۳- به راحتی بتوان دامنه را نوشت . ۴- به راحتی بتوان دامنه را تلفظ کرد . ۵- دامنه انتخابی شما شبیه دامنه های رقیب شما نباشد . ۶- دامنه انتخابی شما نقض علامت تجاری شخص دیگری نباشد . پس از انتخاب دامنه مورد نظرتان ابتدا باید چک کنید تا شخص دیگری این دامنه را پیش از شما ثبت نکرده باشد. برای این کار می توانید به صفحه بررسی آزاد بودن دامنه مراجعه فرمایید. این روزها با افزایش روزافزون تعداد سایت ها، انتخاب یک دامنه مناسب که توسط شخص دیگری ثبت نشده باشد کمی دشوار است. بهترین روش برای ثبت نام دامنه ی دلخواه، ثبت آن با پسوندهای متنوع دیگر است. پسوندهای زیادی برای ایجاد تنوع در نام دامنه ها ایجاد شده است که شرکت فناوری اطلاعات پارسیان میزبان بسیاری از آنها را به ثبت می رساند
سیگنال های نام تجاری برای انتخاب دامنه مناسب چه هستند؟سیگنال های نام تجاری یا سیگنال های نام برند (به انگلیسی Brand Signals) در انتخاب دامنه مناسب، سیگنال هایی هستند که با هر بار نام بردن یا اشاره به نام تجاری شما در دیگر وب سایت ها به موتور جستجو ارسال می شوند. سیگنال های نام تجاری ابزار مهمی برای ارتقا و بهبود سئوی سایت محسوب می شوند. البته باید گفت که مفهوم سیگنال های نام تجاری تنها به بحث سئو و بهینه سازی سایت محدود نمی شود و اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم سیگنال های نام تجاری بیش از آنکه با سئو سر و کار داشته باشند با مفهوم پیج رنک در ارتباطند. برخی از متخصصان سئو رویای روزی را در سر می پرورانند که در آن لینک بیلدینگ بی اهمیت شده است و کلمات کلیدی دیگر کارآیی ندارند. آن ها رویای روزی را دارند که نام تجاری یک وب سایت تنها عامل حضور در موتورهای جستجو باشد. بی شک راه زیادی تا رسیدن به آن نقطه باقی مانده است، اما سیگنال های نام تجاری گامی موثر در این زمینه هستند.
نوشته شده در یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ساعت 22:13 برچسب ها : ثبت دامنه,
نظر بدهید
آخرين مطالب ارسالي » دامنه در کسب و کار اینترنتی (چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۳) » ایمیل میزبانی شده چیست؟ (دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۴) » ثبت دامنه رایگان (یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۸) » راهنمای هاست وردپرس سال 2020 (چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۹) » خرید دامنه ارزان (دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۲) » نحوه خرید نام دامنه - یک راهنمای ساده (یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۴) » دامنه های اینترنتی (شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۲) » راهنمای انتخاب و ثبت دامنه (دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۶) » سرور مجازی بهتر است یا هاست اشتراکی؟ (یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵) » تاثیر IP بر سئو سایت (شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۹:۲۳) » ثبت آنلاین دامنه (دوشنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۹:۲۹) » هاست vps (یکشنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۰:۵۹) » خدمات سرور اختصاصی (شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۱:۵۰) » هاستینگ اشتراکی (سه شنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۱:۵۲) » هاست چیست؛ ۸ نوع میزبانی وب که باید بشناسید (دوشنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۳:۴۶) » انتخاب دامنه مناسب (یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۲:۱۳) » آموزش و آشنایی با سرویس کلودفلر (Cloudflare) (یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۹) » هاست چیست؟ (چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۹) » مزایای داشتن گواهی SSL (سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰) |
| ||||
تمامی حقوق مادی و معنوی اين وب سايت محفوظ و متعلق به گروه مدیریت و پشتیبانی آن می باشد. قدرت گرفته از : سرويس سايت ساز نیلی بلاگ |